محل تبلیغات شما

اینستاگرام که برای پنهان کردن شمارش تعداد پست در هفت کشور مختلف ، آزمایشی در حال انجام است ، امروز اعلام کرد که این تست را در سطح جهانی گسترش می دهد. این به دنبال اعلامیه ای در هفته گذشته مبنی بر اینکه این آزمایش به زودی این هفته در ایالات متحده گسترش می یابد.

 

اگر حساب شما در آزمون گنجانده شده است ، شما نمی توانید مانند تعداد پست های افراد دیگر را مشاهده کنید ، اما با توجه به توییت اینستاگرام ، می توانید آنها را به تنهایی مشاهده کنید. اینگونه است که این آزمایشات در کشورهای دیگر انجام شده است. توییت شامل اعلانی است که شرکت کنندگان در آزمون در برنامه مشاهده خواهند کرد:

 

از امروز شروع می کنیم ، ما آزمایش های مربوط به شمارش خصوصی مانند در سطح جهان را گسترش می دهیم. اگر در آزمون هستید ، دیگر تعداد لایک و بازدیدها در عکس ها و فیلم های ارسال شده در فید را مشاهده نمی کنید ، مگر اینکه آنها خود شما باشند. pic.twitter.com/DztSH0xiq2

 

- اینستاگرام (instagram) 14 نوامبر 2019

اگرچه این به نظر می رسد حرکت خوبی برای عدم تحریک کاربران اینستاگرام از ارسال پست هایی است که فقط برای جمع آوری لایک طراحی شده اند ، اما تعداد موارد مشابه برای برخی از کاربران به عنوان راهی برای اثبات ارزش پست های خود برای تبلیغ کنندگان یا شرکای احتمالی مهم است. اینستاگرام این موضوع را در توییت دیگری تأیید کرد و گفت که "با توجه به راههای دیگر سازندگان می تواند" ارزش خود را با شرکای خود ارتباط برقرار کند "" فعالانه "است.

 

علاوه بر این ، ما می فهمیم که شمارش مانند برای بسیاری از سازندگان مهم است ، و ما به طور فعالانه از طریق راه هایی فکر می کنیم که سازندگان بتوانند برای شرکای خود ارزش قائل شوند.

 

- اینستاگرام (instagram) 14 نوامبر 2019

شرکت مادر اینستاگرام فیس بوک همچنین آزمایش پنهان کردن مانند تعداد حساب ها در استرالیا را انجام می دهد.

مربوط

اینستاگرام به محض هفته آینده آزمایش پنهان کردن لایک ها در آمریکا را آزمایش می کند

اینستاگرام تست خود را برای پنهان کردن تعداد موارد ، گسترش می دهد

بعدی در TECH

این آخر هفته ، در ورودی ویدیوی سلام Google's Nest و MacBook Pro 15 اینچی صرفه جویی کنید

آمازون پس از از دست رفتن تجدید نظر در دادگاه ، از فروش اقلام غیر ضروری در فرانسه منع شد

Uber با انتقاد از متوقف کردن تحویل غذا به محله های کم درآمد در سان فرانسیسکو روبرو است

آمازون برای اعمال محدودیت های مرخصی غیرقابل پرداخت جدید برای كارگران انبار از اول ماه مه

OnePlus کمتر از دو هفته پس از راه اندازی OnePlus 8 کارمندان در اروپا را اخراج می کند

یكی از طراحان اصلی اپل واچ ، توییتر را دید كه نگاهی به پشت پرده دارد

پیش بینی تعداد لایک ها در اینستاگرام

در این مقاله ، رویکرد خود را برای پیش بینی تعداد لایک های یک پست در اینستاگرام نشان خواهیم داد. ما ابتدا به نحوه جمع آوری مجموعه داده ها و تجزیه و تحلیل داده ها می پردازیم. سپس ، یک مدل پایه را بدون بررسی تصویر با استفاده از XGBoost ارائه می دهیم. قدم بعدی استفاده از پردازش زبان طبیعی (NLP) برای استخراج برخی از ویژگی ها خواهد بود. سرانجام ، یک شبکه عصبی Convolutional (CNN) تهیه شده است تا ویژگی های تصویر را استخراج کند.

لینک Github: https://github.com/gvsi/datascience-finalproject

I. انگیزه

هدف: تعداد لایک های یک پست در اینستاگرام را پیش بینی کنید.

زمینه: تأثیرگذار رسانه های اجتماعی توسط بازاریاب های دیجیتال برای ارتقاء محصول یا خدمات دستمزد می گیرند.

کاربرد: از مدل توسعه یافته در بازاریابی آنلاین برای یافتن تأثیرگذار استفاده کنید که بیشترین برداشت را برای یک پست معین داشته باشد.

نمونه ای از چنین پستی ، این تأثیرگذار در حال سفر است ، در این تصویر او محصولی را ، یک دئودورانت قرار داده است ، که به احتمال زیاد توسط یک شرکت برای انجام این کار پرداخت می شود.

داده ها

ساخت مجموعه داده

یکی از چالش های مرتبط با پروژه جمع آوری داده های کافی و مناسب برای مورد استفاده ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم.

اولین قدم در ساخت دیتابیس مربوط به جمع آوری لیستی از تأثیر گذاران اینستاگرام است ، یعنی کاربرانی که به عنوان بخشی از مشاغل خود ، پست های اینستاگرام را به بازار عرضه می کنند.

پیدا کردن این نوع اطلاعات به خودی خود یک چالش محسوب می شود ، زیرا چنین لیست هایی به راحتی در دسترس دامنه عمومی نیست.

سرانجام ما به اینفلوئنسرهای Inconosquare Index رسیدیم ، لیستی از تأثیر گذاران اینستاگرام 2000+ این فهرست را می توان در: https://influence.iconosquare.com یافت.

برای بدست آوردن دسته های آنها در یک لیست قابل استفاده ، مجبور شدیم صفحات 70+ تأثیرگذار را خز کنیم.

اکنون برای یک چالش واقعی: scrap پروفایل های اینستاگرام این کاربران. این شامل خواندن ابرداده از پروفایل (تعداد دنبال کنندگان / زیر ، تعداد ارسال ها ، توضیحات پروفایل) ، خزیدن 17 عکس جدیدترین از کاربران (تصویر با فرمت JPG ، تعداد لایک ها ، تعداد نظرات ، زمان سنج ، متن توضیحات) )

نتیجه نهایی یک فایل JSON برای هر کاربر است که به صورت زیر است:

اسکرابر

API اینستاگرام دارای 60 درخواست در ساعت برای سرورهای باطن آنهاست ، که این باعث می شود که برای هر برنامه واقعی یا جمع آوری داده ها کاملاً بی فایده باشد. گزینه جایگزین API های رسمی ، خزیدن هر صفحه به صورت برنامه ای است.

اسکرابر که ما استفاده کردیم با استفاده از سلنیوم کدگذاری شد ، چارچوبی که با هدف ایجاد تست های کاربردی برای برنامه های وب طراحی شده است. سلنیوم در این زمینه برای خزیدن صفحات وب و جمع آوری داده ها از آنها استفاده می شود.

Scraper در ابتدا بصورت خطی آخرین ارسال های یک کاربر را اسکن می کند ، سپس هر پست را برای بازیابی اطلاعات دانه ای بیشتر مربوط به هر تصویر باز می کند.

در اینجا نمایشی از scraper در عمل وجود دارد:

تجزیه و تحلیل داده ها

برخی از معیارهای داده کوتاه در مورد داده های جمع آوری شده. می توانیم ببینیم که تعداد لایک ها دارای انحراف استاندارد بالایی است ، 61 224.20. به نظر می رسد اختلاف بسیار زیادی وجود دارد زیرا میانگین آن 24 416.38 است اما 75٪ از پست ها کمتر از 359 لایک دارند.

هیستوگرام زیر مقادیر نشان داده شده در جدول را تأیید می کند ، اکثر ارسال ها کمتر از 200k لایک دارند. در برنامه مورد نظر ما ، معقول است که افراد با تعداد بسیار زیاد دنبال کننده (بیش از 1 000 000 دنبال کننده) و تعداد متوسط تعداد لایک (بالای 200k) را حذف کنیم ، زیرا دیگر این افراد تأثیرگذار محسوب نمی شوند بلکه افراد مشهور هستند. ستاره ها. همچنین به کاهش خطای مدل کمک خواهد کرد.

ما دیتابیس خود را فیلتر کردیم تا فقط اینستاگرام را با میانگین تعداد لایک کمتر از 200k نگه داریم و آنها باید کمتر از 1 000 000 دنبال کننده داشته باشند. پس از فیلتر کردن ، ما 746 اینستاگرام را مطابق با 12678 پست نگه داشتیم. انحراف استاندارد تعداد لایک ها به 9999.27 و میانگین به 8306.93 رسید. تاریخچه تعداد لایک ها در بالا سمت راست نشان داده شده است.

تعداد پیروان وماً به معنای تأثیر زیاد نیست

ما تعداد لایک ها را در مقابل تعداد دنبال کنندگان ترسیم می کنیم.

Like Love Heart Like Love Heart Instagram - Heart Clipart .


bahar

پلت فرم آسان ترین برای استفاده اتوماسیون فرایند رباتیک (rpa)

چه طور لایک ، نظرها و دنبال کنندگان را خریداری میکنید؟

چرا پنهان کردن لایک های اینستاگرام باعث می شود فید شما کمتر افتضاح شود

، ,های ,ها ,اینستاگرام ,لایک ,داده ,تعداد لایک ,است ، ,لایک ها ,جمع آوری ,داده ها ,تعداد دنبال کنندگان ,تأثیر گذاران اینستاگرام ,کردن تعداد موارد

مشخصات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
مخزن آب دانلود فایل های کمیاب طراحی مارکتینگ بیا تو اجناس فوق العاده آشپزباشی دانلود فیلم جدید خرید و فروش انواع ترازوی دیجی معرفی کالا فروشگاهی خرید اینترنتی