محل تبلیغات شما

روشی که اینستاگرام تصمیم گرفت از سلامت روان کاربران خود مراقبت کند عملی بسیار مورد نیاز مسئولیت اجتماعی است که امیدوارم سایر غول های رسانه های اجتماعی را القا کند. اما طی چند سال گذشته ، این پلتفرم بیش از آنکه راهی برای بیان خود باشد ، تبدیل شده است. از سال 2019 ، بیش از 25 میلیون مارک بزرگ و کوچک از اینستاگرام به عنوان بخشی از استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنند. تصمیم اینستاگرام برای پنهان کردن لایک چگونه بر تلاشهای آنها تأثیر خواهد گذاشت؟

1. پیگیری رقبا در اینستاگرام تغییر خواهد کرد

لایک یک معیار بازاریابی در رسانه های اجتماعی است که به طور سنتی برای اندازه گیری موفقیت محتوای اینستاگرام استفاده شده است. برندها هنوز هم می توانند این مورد را در پست های خود اعمال کنند - همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، هر صاحب حساب اینستاگرام به تعداد لایک هایی که پست های آنها ایجاد می شود دسترسی خواهد داشت.

اما موفقیت نسبی است. بدون اینکه بتوانید بررسی کنید که فعالیت های مشابه شما به حساب رقبا انجام می شود ، چگونه می دانید که آیا کمپین شما واقعاً خوب پیش می رود؟

2. ارزیابی تأثیرگذار در اینستاگرام دشوارتر خواهد شد

نامزدی همچنین معیار مهمی است که موفقیت تأثیرگذاران تأثیرگذار در اینستاگرام را مشخص می کند. برندها مایل هستند اگر بدانند شخصی که با آنها کار می کند مبلغ قابل توجهی را در کمپین های تأثیر گذار سرمایه گذاری کند. بدون دسترسی عمومی به متد لایک ، روند پیشاهنگ کردن تأثیر گذاران برای فعالیتهای پرداخت شده و نرخ مذاکره احتمالاً کمی پیچیده تر خواهد شد.

3. دیگر خرید لایک ندارید

هرچه اینستاگرام به یک مسابقه محبوبیت تبدیل شد ، تمایل به جمع آوری تعداد زیادی لایک از دست ما خارج شد. چندین مشاغل که شرایط خدمات اینستاگرام خود را دور می زنند و فروش لایک ها ظاهر می شوند ، و بسیاری از حساب های شخصی و تجاری از چنین خدماتی برای تقویت تعامل قابل رویت خود استفاده کرده و در سکوی معتبرتر به نظر می رسند.

از آنجایی که دیگر لایک در اینستاگرام قابل رویت نخواهد بود ، نامزدی جعلی دیگر به هدف سؤال برانگیز آن نخواهد رسید و سایه عمل خرید لایک ها به طور طبیعی ناپدید می شود. بله

راه حل

اینستاگرام تمام تلاش خود را برای محافظت از جامعه خود انجام می دهد - و این خبر عالی است. اما این پلتفرم روی مشاغل موجود در این روند بازگرداند ، حتی اگر پیامدهای بحث شده در بالا ممکن است برای بازاریان سنگینی به نظر برسد.

نکته اینجاست: شما همچنان می توانید لایک های اینستاگرام را مشاهده کنید ، نه فقط در اینستاگرام. در حالی که متریک غرور دیگر دغدغه عموم مردم نخواهد بود ، بازاریابان می توانند از طریق ابزارهای تخصصی مدیریت رسانه های اجتماعی به آن دسترسی پیدا کنند.

ابزاری مانند NapoleonCat هنوز به شما امکان می دهد تعداد دقیق لایک ها و سایر مشاغل را برای هر مشاغل عمومی یا حساب ایجاد کننده ای که دنبال می کنید مشاهده کنید. این بدان معنی است که شما هنوز هم می توانید یک تحلیل رقابتی مناسب در رسانه های اجتماعی انجام دهید و همچنین تأیید کنید که آیا آنچه تأثیر گذاران در مورد عملکرد اجتماعی خود به شما می گویند درست است یا خیر.

بسته شدن

تصمیم اینستاگرام برای پنهان کردن لایک ها ناشی از چگونگی تأثیرگذاری این بستر برای فرهنگ مدرن است. و در حالی که کارشناسان پیش بینی می کنند که این تغییرات تأثیر مثبتی بر کاربران پلتفرم خواهد گذاشت ، بروزرسانی برخی از چالش ها را برای برندهایی که از اینستاگرام به عنوان یک ابزار بازاریابی و فروش استفاده می کنند ، ایجاد می کند. بازاریابی اینفلوئنسر باید با واقعیت جدید سازگار باشد - اما ابزارهای تخصصی مدیریت رسانه های اجتماعی با دسترسی به API اینستاگرام امکان انتقال راحت را فراهم می کنند.

You Can Still View Your Like Counts on Instagram: Here's How .


bahar

پلت فرم آسان ترین برای استفاده اتوماسیون فرایند رباتیک (rpa)

چه طور لایک ، نظرها و دنبال کنندگان را خریداری میکنید؟

چرا پنهان کردن لایک های اینستاگرام باعث می شود فید شما کمتر افتضاح شود

اینستاگرام ,، ,های ,لایک ,اجتماعی ,کند ,در اینستاگرام ,های اجتماعی ,رسانه های ,اینستاگرام به ,لایک ها ,تخصصی مدیریت رسانه ,ابزارهای تخصصی مدیریت

مشخصات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
کانال تلگرام اودینزه - دی ناتاله دانلود فایل itsmosen فروشگاه اینترنتی سبزگستر پکیج فاضلاب انسانی فروشگاه اینترنتی ونوس کالا طراحی وب سایت "سایت کد" دانلود آهنگ زیباتون